ایستاپلیمر / محصولات / تانکر آب 50000 لیتری گالوانیزه

تانکر آب 50000 لیتری گالوانیزه

شماره تماس

اشتراک گذاری:

اگر برای ذخیره سازی آب و یا سایر سیالات به یک تانکر بزرگ با حجم بالا نیازمندید مخزن گالوانیزه یک گزینه خوب برای شما خواهد بود. مخزن مدولار گالوانیزه از پنل‌های یک در یک تربیت شده گالوانیزه ساخته می‌شود که به وسیله پیچ و مهره به هم متصل می‌شوند و یک تانکر عموما به شکل مکعبی را ارائه می‌دهد.

آب بندی این مخازن با استفاده از نوارهای مخصوصی انجام می‌پذیرد. کارشناسان ایستا پلیمر شریف به گونه‌ای پنل‌ها و نوارها نصب می‌کنند که امکان نشتی آب از داخل مخزن به صفر می‌رسد. تانکرهای گالوانیزه به دلیل مقاومت بالا ضد ضربه و ضد زلزله بودن و مقاومت خوب در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و طول عمر بالا گزینه بسیار مناسبی برای ساخت مخزن آب با حجم بالا نظیر تانکر 50000 لیتری است.

همچنین این مخازن چون به صورت پنلی و پیچ و مهره‌ای ساخته می‌شوند برای مکان‌های صعب العبور و همچنین برای وقتی که می‌خواهید مخزن را جابجا کنید گزینه مناسبی است. این در حالی است که انواع دیگر تانکرها در صورت حجم بالای آن امکان جابجایی یا ندارند یا بسیار دشوار خواهد بود. همچنین هزینه‌های بار ترافیکی برای جابجایی این تانکرها بسیار گران خواهد شد.

قیمت تانکر آب 50000 لیتری گالوانیزه به عوامل مختلفی بستگی دارد. پنل‌هایی که در ساخت تانکر به کار می‌روند، ضخامت‌های مختلفی دارند. همچنین ابعاد تانکر مورد نظر بسیار اهمیت دارد. چرا که در ابعاد مختلف ممکن است که تعداد پنل‌های متفاوتی در ساخت تانکر استفاده شود و همچنین میزان پرتی ورق‌ها در قیمت تمام شده اهمیت دارد.

محل نصب منبع آب 50 هزار لیتری در محاسبه قیمت آن مهم است هزینه ارسال پنل‌ها و قطعات و تیم اجرایی به آن اضافه می‌شود. از دیگر عواملی که بر قیمت مخزن آب 50000 لیتری گالوانیزه تاثیری دارد پوشش دهی داخلی و خارجی تانکر است. در صورت نیاز مشتری پوشش دهی مخزن گالوانیزه به صورت کامل توسط ایستا پلیمر شریف انجام می‌پذیرد که به قیمت نهایی آن اضافه خواهد شد.

محصولات مشابه

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مجید مهرآبادی
    ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ ۰۰:۴۳

    باسلام نیاز به مخزن پنلی ۳۰۰۰۰ لیتری داریم لطفا استعلام قیمت و کاتالوگ مربوطه رو ارسال کنید
    ۰۹۱۲۲۴۷۸۵۹۶

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید